Wieczór panieński jest dobrą okazją do oderwania się od niezwykle angażujących przygotowań do ślubu i wesela. Niegdyś organizowany był dzień przed ślubem i polegał na hucznej zabawie do białego rana. Obecnie organizuje się go z większym wyprzedzeniem – tydzień, dwa tygodnie lub nawet miesiąc przed ślubem. Organizacją wieczoru panieńskiego zajmuje się zazwyczaj świadkowa lub najbliższe przyjaciółki. Często miejsce wieczoru jak i jego program są niespodzianką dla Panny Młodej, by przez zaskoczenie jeszcze bardziej podnieść wyjątkowość tego wydarzenia. Świętowanie może trwać jeden wieczór, cały weekend lub kilka dni.
Niezależnie od tego czy przyszła Panna Młoda lubi szalone imprezy w zatłoczonym klubach do białego rana czy spokojną zabawę w niewielkim gronie, warto zaplanować ten czas tak, by wieczór panieński był niezapomniany.
Wieczór panieński - pomysły
Jeśli organizujemy wieczór w klubie, nie zapomnijmy wcześniej zarezerwować specjalnej loży. Przygotujmy listę piosenek, które DJ zagra specjalnie dla bohaterki wieczoru. W sytuacji, kiedy chcemy bawić się tylko we własnym gronie, dobrym rozwiązaniem będzie wynajem sali lub klubu na wyłączność. Bardzo ważnym elementem wieczoru panieńskiego jest także wybór menu, tak by serwowane dania odpowiadały Pannie Młodej oraz by znalazły się wśród nich wyjątkowe pozycje jak np. sushi czy owoce morza. Świetnym pomysłem jest także impreza tematyczna – np. w stylu hawajskim, boho czy pin-up. Jeśli planujemy wieczór panieński latem warto wziąć pod uwagę garden party. Odpowiednie oświetlenie i muzyka na żywo wprowadzą niesamowity klimat. Niezależnie od pomysłu i stylu wieczoru panieńskiego warto zadbać o specjalne dekoracje i gadżety, które stworzą fantastyczny imprezowy klimat.
Na miejsce wydarzenia warto rozważyć hotel z kręgielnią – bowling w babskim gronie to świetna zabawa. Można rozegrać turniej, a zwyciężczynie nagrodzić upominkami. Dobrą przestrzenią na wieczór panieński będzie także pub w hotelu, gdzie barman zaserwuje kolorowe drinki lub bilard club, gdzie panie mogą spróbować swoich sił w tej grze.
Wieczór panieński w SPA
Jeśli przyszła Panna Młoda nie jest entuzjastką tańca i zabawy w pubie, to warto wziąć pod uwagę wieczór panieński w spa. Hotel Klimczok oferuje luksusowe zabiegi SPA w oparciu o najnowsze trendy. SPA Hotelu Klimczok klimatem nawiązuje się starożytnych łaźni rzymskich, przez co każda kobieta może poczuć się tu jak bogini. Hydromasaże z użyciem bogatej w minerały, górskiej wody źródlanej wpływają relaksująco na ciało i dusze. Ciekawym pomysłem na wieczór panieński są gotowe pakiety zabiegów, w tym SPA dla przyjaciółek. Relaksujące masaże, aromatyczne zabiegi na ciało, relaks na basenach, w saunach i jacuzzi spodoba się każdej kobiecie, a Pannie Młodej pozwoli odstresować się przed ślubem i weselem.
Przy dłuższych wyjazdach warto zadbać o dodatkowe atrakcje, jak warsztaty tańca, sesja zdjęciowa czy degustacja wina. Jeśli Panna Młoda prowadzi aktywny tryb życia warto zastanowić się nad wycieczką w góry połączoną z zajęciami jogi i piknikiem na polanie z pięknym widokiem chociażby na Klimczok. Dla entuzjastek wysokiego poziomu adrenaliny można zaplanować off road – przejażdżkę samochodami terenowymi po leśnych bezdrożach lub grę terenową po górskich szlakach.
Gry i zabawy podczas wieczoru panieńskiego
Niezależnie od formuły wieczoru panieńskiego warto przygotować gry i zabawy nawiązujące do wydarzenia. Może to być quiz dotyczący znajomości Pana Młodego przez narzeczoną czy wspólne przeglądanie zdjęć przyszłych Państwa Młodych. Wskazane jest także przygotowanie niespodzianek i prezentów dla Panny Młodej, jak np. plakat ze zdjęciami uczestniczek wydarzenia z humorystycznymi radami dotyczącymi małżeństwa. Nie należy także zapominać o akcesoriach i dodatkach jak specjalne przypinki, koszulki czy nakrycia głowy.
Przy planowaniu wieczoru panieńskiego warto poradzić się hotelowych event plannerów, którzy organizują tego typu wydarzenia na co dzień i podpowiedzą konkretne pomysły oraz przejmą na siebie większość lub wszystkie obowiązki związane z organizacją tego wyjątkowego wydarzenia.